eitaa logo
وآدي³¹³🔅امیرمحمدمُقیسه
5.4هزار دنبال‌کننده
3.2هزار عکس
2.2هزار ویدیو
15 فایل
بسم الله الرحمن الرحیم هرکدوم از ما به اندازه خودمون باید راهی رو روشن کنیم و حق رو بازگو کنیم این وظیفه اصلی ما در این زمانه است... #اَللّٰهُمَ_عَجِّلْ_لِوَلِیِّکَ_الفَرَجْ ♥️³¹³♥️ @vadii313 ادمین پیج اینستاگرام. http://Instagram.com/amir_moghise69
مشاهده در ایتا
دانلود
3.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎞 منتظر تحقّق شروط گفته‌شده خواهیم بود 💬 از این لحظه، ما یعنی شما ملت سرافراز و این خادم ناچیز، منتظر تحقّق شروط گفته‌شده خواهیم بود.| ۲۸/خرداد/۱۴۰۵ 📲 @rahbar_enghelab_ir
12M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
. 🔴مذاکره با آمریکا،بن بست یا راهگشا!؟ +بررسی مذاکره ایران با آمریکا از ابعاد مختلف،خصوصا این مطلب که آیا از طریق حل مشکل با آمریکا میتوان زندگی مردم ایران را بهبود داد یا خیر!؟ لینک زیر برید تابه طور کامل این کلیپ رو ببینید👇 https://aparat.com/v/nqlym93 |بیـکـران👇 ♾️ @bikarran ♾️ .
🔴همتی و دیگر هیچ ... با لباس سفید در ماه محرم می‌روند تا با قاتلان امام شهیدمان دل بدهند اما قلوه هم نگیرند... یه مشت آدم ... مثلی لا یبایع مثل یزید یا حسین ... ✅ | وآدی³¹³ 👇 🌔@vadi313🌖
‌🔴 تسنیم وقاحت را از حد گذراند 🔻 خبرگزاری منتسب به سپاه که روزگاری مرجع خبری انقلابی محسوب می‌شد وقاحت را از گذرانده و در روز روشن با در خصوص مذاکراتی که ایشان به صراحت فرمودند نظر من نبود اقدام به تئوریزه کردن مذاکرات و سفید شویی وفاقیون نموده است! ‌ این تسنیم احمق همونیه که به ده شرط رهبر گفت | وآدی³¹³ 👇 🌔@vadi313🌖
🔴پزشکیان: مواضع ترامپ ۱۸۰ درجه نسبت به گذشته عوض شده است ترامپ : پزشکیان بهتر است مراقب حرف دهانش باشد وگرنه بقیه کشورش را هم تصرف خواهیم کرد! +نیاز به تفسیر نیست فقط باید تأسف خورد از اینکه رئیس جمهور ایران اینقدر در خصوص یزیدیان زمان از شناخت سطحی برخوردار هست و باعث سرشکستگی ملت شجاع ایران هستند. ✅ | وآدی³¹³ 👇 🌔@vadi313🌖
3.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴محل زندگی شهید امام خامنه‌ای رو ببینید. | وآدی³¹³ 👇 🌔@vadi313🌖
🔴برید تابناک رأی بدید فردا نیان بگن همه مردم ایران موافقن تو کانالای اصلاحطلبا فرستادن گفتن برید رأی موافق بدید فردا بگیم مردم همه موافقن، یه سری معدود تندرو هستن میگن توافق به ضرره. اینجا کلیک کنید رأی بدید 👇 https://www.tabnak.ir/fa/polls/archive | وآدی³¹³ 👇 🌔@vadi313🌖
🔴پست اینستاگرام اینترنشنال /موجودات خبیث پرچم شیر و خورشید گذاشته. چرا؟ چون مساوی کردیم اونم جلو بلژیک با اون ابهت! حالا اگه میباختیم پرچم 🇮🇷 میذاشت زیرشم مینوشت جمهوری اسلامی چی شد؟ تا چند ساعت پیش که تیم ایران، ملی و تیم حکومتی بود! ✅ | وآدی³¹³ 👇 🌔@vadi313🌖