ابوعلی محافظ معروف سید حسن نصرالله هم به قافله شهدا پیوست ❤️
🔅وآدي³¹³__________________________↓
🌔@vadi313🌖
10.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♨️پدافند «باور ۳۷۳ »چگونه
عمل میکند؟!
🔅وآدي³¹³__________________________↓
🌔@vadi313🌖
4.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اگه روح و روانتون براتون مهمه اینترنشال و شبکههای خارجی رو نبینید
کارشناسش علنا داره میگه کار ما سیاهنماییه. دکتر انوشه خوب جوابشو داد
بفرستید برای کسانی که ماهواره دارن. این ایام ماهواره نبینید خواهشا 🙏
🔅وآدي³¹³__________________________↓
🌔@vadi313🌖
قصاب بیمارستانها
🔹آماری مرگبار از حملات رژیم اسرائیل به مراکز درمانی
🔅وآدي³¹³__________________________↓
🌔@vadi313🌖
2.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
پیام عبری سعیدیسم به اسرائیل در واکنش به شهادت ابوعلی در تهران:
مهمانمونو زدید، منتظر شمشیر فرزندان فاتح خیبر باشید ✌️
#نشر_حداکثری
🔅وآدي³¹³__________________________↓
🌔@vadi313🌖
4.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
جواب کوبنده به کسایی که میگن مقصر حضرت آقاست...
تا کور شود هر آنکه نتواند دید❤️
🔅وآدي³¹³__________________________↓
🌔@vadi313🌖
💢 استوری جالب و مهم هموطن ایرانی ساکن کانادا
قطعی اینترنت بی الملل نشون داد ۹۰ درصد محتواها و کامنتهای ضد ایرانی همه شون خارج از کشور تولید میشن نه داخل
برای مثال میزان لایکهای زیر پستهای رضاپهلوی قبل و بعد ملی شدن اینترنت فرقی نداره و این یعنی همه این لایکها توسط ضد انقلاب خارج نشین ثبت میشه
🔅وآدي³¹³__________________________↓
🌔@vadi313🌖
2.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
لحظه اصابت پهپاد ایرانی به شهر بیسان در شمال اراضی اشغالی
🔅وآدي³¹³__________________________↓
🌔@vadi313🌖
❌ ویدئوی برخورد موشک به اهواز جعلی است
🔸اخیرا ویدئویی در فضای مجازی تحت عنوان برخورد موشک به اهواز در حال دست به دست شدن است.
🔸بررسی ها نشان می دهد که این ویدئو در سال 2011 منتشر شده و قدیمی است.
رواج ۲۴
🔅وآدي³¹³__________________________↓
🌔@vadi313🌖
🗯️لاریجانی: آقای گروسی یک خلافکار درجه یک است، وی باید محاکمه شود.
❌گروسی لیاقت مدیریت آژانس انرژی اتمی را ندارد.
♦️تا زمانی که تکلیف گروسی مشخص نشده هیچ همکاری با آژانس نباید داشته باشیم و معلق باشد.
🔅وآدي³¹³__________________________↓
🌔@vadi313🌖
🔰لاریجانی: NPT را قبول داریم اما از نظر عملیاتی تعهدات خود را باید معلق کنیم تا تکلیف گروسی تعیین شود.
🔸ما پرونده هستهای نداریم و غنیسازی به هیچکس ربطی ندارد.
🔸ما با هیچکس درباره سیاستهای داخلی صحبت نخواهیم کرد، پرونده هستهای ما تمام شد و دیگر با هیچکس درباره آن مذاکره نخواهیم کرد.
🔸سازمان ملل را ول نخواهیم کرد چون برای ماست.
🔅وآدي³¹³__________________________↓
🌔@vadi313🌖
با افتخار میگم
از روز اول که اینتهاجم به کشور ما شکل گرفت ، تهران بودم
هیچ جا هم نرفتم
از نظر من ، وطن دوستی اینجوری نیست کن هر وقت سختی پیش اومد ، سریع فرار کنی و در راحتی ، بشینی و لذت ببری
جان من ، چه فرقی با جان اون افسر پدافند داره که برای دفاع از مردم، چشم به آسمان دوخته!
🔅وآدي³¹³__________________________↓
🌔@vadi313🌖