دکتر هلاکویی یه حرف خیلی قشنگی داره که میگه :
یکسال پیش میخواستم برای یه عده از آدمایی که میشناختم و تو زندگیم بودن بمیرم .
یکسال بعد نصف اون آدما برای من مرده به حساب اومدن .
میخوام بگم زمان همه چیز رو عوض میکنه
پس غصه نخور خودت رو بالا بکش
تو تنها کسی هستی که همیشه کنار
خودتی پس لطفا به خودت به خاطر
هیچکس سخت نگیر عزیزمن !
هیچ چیز با ارزشی آسون بدست نمیاد ؛
پشت هر موفقیتی ، تلاش ها و از خود گذشتگیهای بسیاری وجود دارند که دیده نمیشوند ..
هیچ دستاورد بزرگی به یکباره و راحت به دست نمی آید و پشت هر موفقیت بزرگی قدم های حساب شده و کوچکی وجود دارند که با تلاش ، صبر و از خودگذشتگی به نتیجه رسیدهاند ..