امروز عصر خوابم برد و به جای یک ساعت ، ۳ ساعت خوابیدم ؛
از تمام برنامه هام عقب موندم و دوساعت کامل فقط داشتم کارای قبل خوابم رو انجام میدادم و احساس مزخرف بودن داشتم که از برنامه هام عقب موندم ، بعد یاد یک جمله افتادم که میگفت :
انسان در روز سه شانس داره : یک شانس صبحِ ، یکی عصر و یکی شب .
اگر صبحتون یا عصرتون خراب شد شما هنوز یک شانس دیگه دارید ، غصه دوشانس دیگه رو نخورید از این یک شانس پیش رو استفاده کنید ✨
و خب با یادآوری این جمله پاشدم و بکوب تو چند ساعت تمام کارایی که باید انجام میدادم رو انجام دادم حتی دو ساعت تایم خوابم جا به جا شد اما تمام برنامه ام رو انجام دادم 🛐
واحه ؛
امروز عصر خوابم برد و به جای یک ساعت ، ۳ ساعت خوابیدم ؛ از تمام برنامه هام عقب موندم و دوساعت کامل ف
خواستم بگم :
اگه صبح یا عصر تون خراب شد شما هنوز یک شانس دیگه دارید ، کار هاتون رو ول نکنید و با همون شانس ادامه بدید 💗