واحه ؛
واقعاً چرا خودتونو از لذت کتاب خوندن محروم میکنید؟ بابا کتاب خودِ درمانه، درد و رنجاتونو از یادتون میبره، بغلتون میکنه، حالتونو به طرز عجیبی خوب میکنه، همه جا کلی کمکتون میکنه چیز کاربردی یادتون میده، باعث میشه معمولی نباشید، باعث میشه مغزتون خالی نباشه، ارزشمندتون میکنه، باعث میشه چیزی برای گفتن یا ارائه دادن داشته باشید، لول شخصیتتونو میبره بالا تر، کتاب خود مدیتیشنه. ولی مواظب باشید. چون اگه کنارش شمع و عود روشن بشه و یا قهوه و یه نوشیدنی گرم خورده بشه یا بیکلام پلی بشه، احتمال اور دوز از حس خوب ، زیاده .
واحه ؛
https://t.me/vahehh تو ایتا کمرنگ شدم اما تلگرام هستم 💙
پرایوت تلگرام رو هم تو چنل اصلیِ تلگرام گذاشتم لینکشو 😭
واحه ؛
کلمه ی "بعدا " رو از زندگیت حذف کن دوستم ؛
اگر کاری رو باید شروع کنی ، بکن
اگر حرفی رو باید بزنی ، بزن
اگر جایی برای رفتن داری ، برو
اگر کتابی رو باید بخونی ، بخون
اگر عادتی رو باید تغییر بدی ، بده
اگر محبتی رو باید ابراز کنی ، بکن
اگر درسی رو باید یاد بگیری ، بگیر
فردا برای همه ، حتمی نیست 💙