بچه ها ، از اونجایی که چله زیارت آل یاسین فضائل خاصی رو در بر داره ، تصمیم گرفتم گروهی رو برای گرفتن این چله راه اندازی کنم و توی گروه هرشب شما تیک خوندن زیارت رو بزنید تا همین تیک زدن ها باعث یادآوری خوندن زیارت بشه و انشاالله در کنار هم بتونیم چله بگیریم 💙
اگر تمایل به شرکت در چله دارید :
https://eitaa.com/joinchat/2820670952C358d1333f0
واحه ؛
بچه ها ، از اونجایی که چله زیارت آل یاسین فضائل خاصی رو در بر داره ، تصمیم گرفتم گروهی رو برای گرفتن
یه چیزی هست میگن :
تا خود حضرت ولی عصر نخوان شما به یادشون نمی افتید . .