واحه ؛
دیشب ساعت ۱۲ بعد از موکب رفتیم خونه یکی از دوستامون ، تا ۶ صبح که بیدار بودیم ُ کلی خوش گذروندیم ، ظهرهم بیدار شدیم کلی بازی کردیمُ بعدش ته چین درست کردیم و خوردیم ، عصری هم دسر درست کردیم ، بعدش رفتیم بازار خرید ، بعدشم رفتیم رژه نظامی بانوان و دراخر هم باز ساعت ۹ رفتیم موکب تا همین الان که تازه رسیدم خونه 😭
و امروز اصلا خیلی تستسذسهسس بود .