eitaa logo
کانال خبری والعصر
564 دنبال‌کننده
42.6هزار عکس
61.7هزار ویدیو
341 فایل
قسم به عصر ما، هنگامی که حضرت مهدی ظهور خواهد کرد. #والعصر 🇮🇷 به کانال خبری #والعصر بپیوندید: https://eitaa.com/joinchat/269156353Ccd257414da
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ تصاویر ۴۰ کامیون از کمک‌های مردم عراق که تا دو روز آینده با محوریت حشد الشعبی وارد کشور می‌شود #حب_الحسین_یجمعنا ✅ @Masaf
⭕️پست اینستاگرامی دیکاپریو در خصوص جاسوسان محیط زیست اهیمت کشف این شبکه تا چه حدی است که سوپراستارهای هالیوود نیز دست بکار شدند؟ #نفوذ #کاووس_سیدامامی #مراد_موشه_طاهباز ➖➖➖ ✅گاه‌نوشت(کانال رسمی علیرضا پورمسعود) @A_purm
♦️سعید بیابانکی: نمایندگان مجلس کم هزینه‌ترین راه آمریکا ستیزی را دیروز انتخاب کردند یعنی پوشیدن لباس سپاه...راه‌های زیر قطعا بهتر بود: 🔹انداختن گوشی‌های آیفون آمریکایی به داخل سطل زباله 🔹فراخواندن فک و فامیل و فرزندان از آمریکا 🔹تحریم خودروهای آمریکایی ➖➖➖ ✅گاه‌نوشت(کانال رسمی علیرضا پورمسعود) @A_purm
4_5870813603178742848.mp3
2.01M
📌 خاصیت حلال و حرام 🎙 #بشنوید | برنامه سمت خدا، ۹۴/۰۹/۰۱ ✌جنبش مردمی حلال‌زاده‌ها 📡 @Halalzadeha
9.22M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔺آيا شوراي امنيت ملي از اقدام آمريکا در قرار دادن سپاه پاسداران در ليست گروه هاي تروريستي آگاه بود و در اين زمينه برنامه ريزي کرده بود؟ سعید جلیلی پاسخ می‌دهد ✅#آنتی_آمد_نیوز 👉 http://eitaa.com/joinchat/2654732298C5cf9e46afa
5.57M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
مومن عبرت می‌گیرد ویژگی‌هایی یک نوجوان با ایمان از زبان رهبر معظم انقلاب @AntiBBC
🔴تلاش داعشی‌ها برای ورود به سامراء ناکام ماند ♦️نیروهای داوطلب مردمی عراق روز پنجشنبه عملیات داعشی‌ها برای ورود به شهر سامراء در استان صلاح الدین را به شکست کشاندند ♦️یک منبع امنیتی گفت که بر اساس گزارش های اطلاعاتی داعش قصد داشت وارد شهر سامراء شده و امنیت این شهر را متزلزل کند و بر همین اساس نیروهای داوطلب مردمی با نصب کمین هایی به ویژه در شرق سامراء موفق شدند داعشی ها را زمین گیر کرده و شماری از آنها را کشته و یا زخمی کنند و ما بقی نیز از مهلکه گریختند. 🌍 eitaa.com/ebratha_ir ایتا 🌍 sapp.ir/ebratha.org سروش
11.78M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⚠️ هیچ کار خیری را از روی خجالت و حیا ترک نکنید! 💝 شرح حدیثی از امام سجاد علیه‌السلام توسط حضرت آیت‌الله خامنه‌ای 1️⃣ رهبر انقلاب: حدیث از امام سجاد علیه‌السّلام است که میفرماید: مؤمن هر جا مینشیند، در صدد فرا گرفتن و آموختن است. هر جا سکوت میکند، سکوت او برای این است که در گفتن، خطر و اشکالی بر دین خود مشاهده میکند. 2️⃣ آنچه را که به عنوان سخن راز و امانت به او سپرده شود، حتی برای دوستانش هم آن را افشا نمیکند. 3️⃣ اگر یک وقت کسی برای احقاق حقّش به گواهی او احتیاج داشته باشد، گواهی و شهادت خود را کتمان نمیکند؛ ولو آن شخص از او دور باشد. 4️⃣ هیچ کار نیکویی را از روی ریا انجام نمیدهد. 5️⃣ هیچ کار خیری را هم از روی خجالت و حیا ترک نمیکند. 🔴 به بعضیها میگویند: آقا! چرا فلان جا نماز یا نافله یا نماز اوّل وقتتان را نخواندید؟ میگویند خجالت کشیدیم! نه؛ از روی حیا، هیچ کار نیکی را ترک نکنید. ۱۳۷۸/۰۵/۰۸ 📥 دریافت کیفیت بالا در aparat.com/reyhaneh ❣️ @khamenei_reyhaneh
4_5947324674575696281.mp3
627.7K
💢 #استاد_رحیم_پور_ازغدی: بی حجابی و برهنگی حق #زن نیست، بلکه به نفع مردان فاسد جامعه است. #حجاب بیش از آنکه تکلیف زن باشد، اتفاقاً حق اوست! #عفت #عفاف #حیا #پاسخ_به_شبهات_زنان @erfanvahekmat
⚡ قناعت، کفاف و اقتصاد؛ سه خط محوری در الگوی مصرف اسلامی قناعت، کفاف و اقتصاد سه خط محوری در الگوی مصرف اسلامی هستند. دو برداشت از قناعت وجود دارد، يك برداشت انحرافى و غلط كه همان دستهاى خبيثى كه مى‌خواستند مردم ما را با اسراف و مصرف‌گرائى بى‌كنترل آشنا كنند، اين تفسير و برداشت غلط را در بين مردم ما ترويج كردند. اين برداشت غلط اين است كه ما تصور كنيم قناعت يعنى كوتاه آمدن در طلب، در همت، در تلاش زندگى. قناعت را اين‌جور معنا كردند و كوبيدند. اين تفسير غلط از قناعت است كه ما تصور كنيم قناعت يعنى كوتاه آمدن در تلاش و طلب و جستجو و كار و فعاليت. تفسير درست قناعت، كوتاه آمدن در تلاش نيست، حد نگه داشتن در مصرف است. قناعت به ما نمى‌گويد كه تلاش نكنيد، تحصيل نكنيد، به دست نياوريد، انگيزش و جستجو نداشته باشيد. قناعت به ما مى‌گويد هر چه به دست آورديد، هر چه تلاش كرديد، در مصرف آنچه كه به دست آورديد، حد و اندازه نگه داريد. قناعت بكنيد، يعنى براى مصرف كردن حرص نزنيد، از آنچه در اختيار ديگران است براى مصرف خود طمع نورزيد؛ اين معناى قناعت است. اين سؤال پيش مى‌آيد كه اين حدى كه در مصرف بايد نگه داريم، اين حد كدام است؟ پاسخ عنوان كفاف است «الكفاف والعفاف». كفاف يعنى آن مقدارى از مصرف كه براى زندگى معمولى و نيازهاى لازم كفاف بدهد و بس باشد؛ يعنى انسان در خوراكش در پوشاكش، در مصارف زندگيش، در مسكنش، در مركبش و در همه‌ى امورش به اندازه‌ى نيازهايى كه به طور عادى براى يك انسان وجود دارد به آن اندازه مصرف كند و به آن اندازه بخواهد و بيشتر از آن را نخواهد و مصرف نكند؛ اين كفاف است. خب حال بلافاصله اين سؤال پيش مى‌آيد كه آن حدى كه براى انسان لازم است، كدام است؟ بعضى ممكن است كه حد لازم را آنقدر كم بگيرند كه به قدر بخور و نمير برسد. مثل آن چيزهايى كه از بعضى صومعه‌نشينها و زهاد افراطى در طول تاريخ ديده شده و شنيده شده است. بعضى هم ممكن است كه كفاف به حد بسط و كفايت را بيش از اندازه‌ى لازم بدانند. پاسخ به اين سؤال را روايات ما در عنوان اقتصاد دادند، اقتصاد يعنى ميانه‌روى، نه افراط و نه تفريط. ما در جامعه‌ى خودمان بايد نگاه كنيم ببينيم وضع مردم چگونه است. يك وقت در جامعه فقر وجود ندارد، بى‌غذائى وجود ندارد، محروميت وجود ندارد، حد وسط در اين جامعه يك زندگى مرفهِ بالائى ممكن است باشد. اما يك وقت در يك جامعه‌اى فقر هست، محروميت هست، مردمى هستند كه از اوليات زندگى و نيازهاى ضرورى زندگى خودشان محروم و تهى‌دست هستند؛ اين‌جا حد وسط فرق مى‌كند. حد وسط را در يك جامعه به طور مجمل و كلى مى‌شود فهميد، آن وقت اين‌جا نقش مسؤولين كشور و دولتها و طراحان مسائل اقتصادى جامعه روشن مى‌شود كه بايد بنشينند، آن حد وسط را مشخص كنند؛ اين مى‌شود الگوى مصرف اسلامى. پس الگوى مصرف بر سه پايه استوار هست: قناعت، كفاف و اقتصاد، يعنى ميانه‌روى و بر اساس اين بايستى طراحى كنند براى پوشاك مردم، براى مسكن مردم، براى زندگى مردم و كوشش دستگاههائى كه مى‌خواهند الگوى مصرف را ارائه بدهند بايد هم اين باشد كه فاصله‌ى بين مردم را كم كنند؛ اين يكى از نكات اساسى است كه در ميان قشرهاى مردم فاصله‌هاى زياد وجود نداشته باشد. نمى‌گوئيم همه بايد صد در صد يكسان و قالبى مصرف كنند كه چنين چيزى نه ممكن است و نه لازم، بلكه مى‌گوئيم فاصله بايستى بين قشرهاى مردم زياد نشود، شكافها به وجود نيايد و جامعه دوقطبى، يك قطب فقير و يك قطب غنى نباشد، مردم در يك حدود نزديك به هم از لحاظ خوراك و پوشاك و مسكن و بقيه‌ى موارد زندگى، زندگى كنند. البته اين كارى است، احتياج به تلاش بلندمدت دارد و به اين زودى جامعه به اين‌جا نمى‌رسد. لكن با برنامه‌ريزى مى‌توان مردم را در يك حد متوسطى نگه داشت و آنهائى كه مى‌توانند خودشان را به يك حد متوسط برسانند در حالى كه اسراف مى‌كنند و زياده‌روى مى‌كنند، اينها را به ايشان تذكر داد. بخشی از بیانات حضرت آیت الله خامنه ای پیرامون الگوی مصرف اسلامی، فروردین ماه 1365، خطبه های نماز جمعه تهران @syjebraily
9.18M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🌴شب زیارتی امام حسین(ع) 🍃کربلا دلم دوباره بیقراره 🍃هوای دیدن تو داره 🌷 #صلی_الله_علیک_یا_اباعبدالله 🌷 #شب_جمعه 🌷 #شبتون_حسینی 🌷 #التماس_دعا ♨️ @Maddahionlin 👈