آقا از اونجایی که بهخوان بالا نمیاره مثل اینکه برای همه اینطوریه میخوام درمورد کتابایی که خوندم صحبت کنم🙏🙏🙏
الف هیم:)🛐
ولیی ۳۶۵ روز بدون تو رو خوندم(صرفا چون خوشم نمیومد😾) و عروسی خدمتکاررررررررر
تو خرداد فقط همینا رو خوندم😭😭😭