دوستان بنظرم بسه هرچی توی ایتا با افرادی که فکر و عقیده همدیگه رو کاملا قبول داشتید حال خوبی داشتید. پاشید بیاید روبیکا یکم جواب این وطن فروشا و براندازای بی فکر رو بدید . یکم برای پیچ های مشکل دار گزارش رد کنید . این برنامه فقط الکی عکس رهبر شهید رو گذاشت و یه پرچم مشکی گذاشته . اینا دارن هرچرت و پرتی که میخوان میگن و لایک و فالو میگیرن از روبیکا
سومین رهبر جمهوری اسلامی ایران
آیت الله سید مجتبی حسینی خامنهای 🇮🇷✨
[برای پروفایلاتون]
هدایت شده از سبــک زنــدگی نـــوراٰ ♡
4.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
به نظر شما این ملت رو میشه از پا درآورد؟
این صحنه ها باید جهانی بشه...
برای این ملت نقشه نکشین، اینها ژنشون فرق میکنه...
به خودتون افتخار کنین...
@nooralifestyle
هدایت شده از توییت فارسی 🇮🇷
۱۰ روز از جنگ گذشت اما مردم، خیابانها را رها نکردهاند؛ کجای تاریخ جهان را سراغ دارید که مردمی اینچنین پای حکومت خود بایستند؟
۱۰ روز مداوم! با زبان روزه! زیر بمباران و تهدید!
زن و مرد و پیر و جوان و بیحجاب و باحجاب!
والله قسم که مردم ایران، نظیر ندارند..
«Iran Military Media»
@farsitweets
نمیدونم چه فحشی بدم و چه ناسزایی بگم در وصف این حیوان صفت های بیمغزی که آمار دست دشمن میدن تا حمله کنه به خاک و کشور ما . فقط و فقط انتظار دارم با وجود این همه نهاد امنیتی زودتر یه درس خوب بهشون داده بشه .
از ته قلبم فریاد میزنم
#مرگ_بر_وطن_فروش_خائن