eitaa logo
وارش"
360 دنبال‌کننده
712 عکس
622 ویدیو
3 فایل
🇵🇸🇮🇷 إِنَّ مَعِيَ رَبّي سَيَهدينِ🌱 ؛؛؛ یا حضرت زینب‹س› ؛؛؛ دخترِ دیارِ میرزا کوچک✌🏼✨ ؛؛؛ فَاللّهُ خَيْرٌ حافِظاً ... :) ؛؛؛ من: @XiamrmX
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از ذوالجــــناح
2.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
قشنگترین صحنه شب حمله‌ی ایران، که مطمئنم خیلی‌ها ندیدن :))) *فلسطینی‌ها به آسمون نگاه میکنن و با گریه داد میزنن : یا فاتح خیبر، یا امام علی . . خدایا شکرت بخاطر رقم خوردن چنین صحنه‌هایی ، خدایا شکرت بخاطر لبخندِ مظلوم🥲❤️‍🩹
هدایت شده از سلـوان .
خواستم بگم که ؛ اگه توقع داری همسرت آفتاب مهتاب ندیده باشه ، لطفا خودتم همین باش !
چجوری یه سریا از شبی که عملیات «وعده صادق» انجام شده همش نگرانن که اسرائیل حمله کنه و جنگ بشه؟😔 من از شب اون عملیات تا الان از همیشه راحت تر میخوابم،میخورم و... کلا احساس امنیت بیشتری دارم 😁🕶✌️🏼
وقتی مادرم می‌خندد احساس می‌کنم همه‌چیز امن و امیدوارکننده است. صفحهٔ - ۹۶ - -ناجه
توی کتاب "سه شنبه ها با موری" نوشته بود: اگر لازم شد گریه کنم، مفصل اشک می ریزم اما بعد از آن به تمام خوبی هایی که هنوز در زندگی از آنِ من هستند متمرکز می شوم...
‏به اندازه ای قـوی باشید که بتوانید رها کنید، و به اندازه ای عاقل باشید که بتوانید برای آنچه لیاقتش را دارید، صبر کنید.🤍
هدایت شده از از خدا بترسید.
4.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
وااااای😂😂😂
وارش"
وااااای😂😂😂
😂حق ریحانه
چون می‌روی بی من نرو ، ای جان جان بی تن مرو وز چشم من بیرون مشو ، ای شعله ی تابان من :)! _مولانا
هدایت شده از - جانان‌ -
" سنَحیا بعد کُرباتنا ربیعا، کاننا لم نذق بالأمس مُراً " پس از اندوه‌های‌مان همچون بهار زنده خواهیم شد، انگار که هرگز مزه‌ی تلخی را نچشیدیم ( :
بوکوفسکی تو یکی از نوشته هاش میگه: "باید خودمان نوری بر تاریکی مان بتابانیم این را هیچ کس دیگری برای ما انجام نخواهد داد..." همینقدر ساده و همینقدر قشنگ✨