هدایت شده از - پارازیت !
کلی تابلو و نقاشی قراره بزنم به دیواراش و بشه پناهگاه امن و آرام
وَتین🇮🇷-
کلی تابلو و نقاشی قراره بزنم به دیواراش و بشه پناهگاه امن و آرام
اتاقی که آرزوشو دارم :
وَتین🇮🇷-
دلم میخواد صاحب خاطرهای باشم که هروقت بهش فکر میکنی خنده به لبات بیاد .
دلم قدیمارو میخواد که برای عید ذوق داشتم .
وَتین🇮🇷-
خواستین خوشحالم کنید برام کتابای فاضل نظری رو بخرین :>
خواستین خوشحالم کنید برام چیپس بخرید :>