هدایت شده از Mind Palace.-
دلم می خواد هدفونو بزارم گوشم و انقدر زیر بارون راه برم که به یه تابلو برسم که روش نوشته "به آخر دنیا خوش آمدید¡"
هدایت شده از MOOD.
رفتن به سمت ماچ سوم تو روبوسی های عید يكى از بزرگترين ريسکهاى زندگى هر ايرانی هست
- اگه بخوای زیادیم سخت بگیری حسرت خیلی چیزا تو دلت میمونه ، یه جاهایی باید رها کنی خودتو بدون ترس از دست دادن چیزی برای دل خودت .