وَتین🇮🇷-
بعد از چند ساعت بدبختی😔😂
دبیرمون گفته اصلا خوب کار نکردی واسه نمایشگاه باید بهتر کار میکردی .
وَتین🇮🇷-
واقعا گند زدم اینو؟🙂
نخیرم
اصلا
تو تلاشتو کردی بهترینو ارائه بدی
و اولین ارائهتم بود
اون باید اشتباهاتت رو بگیره ، تشویقت کنه و توقعشو از یه سال اولی که اولین پروژه طراحی چهرش بوده بیاره پایین
به نظر من که بی نهایت محشره طراحیت