وَتین🇮🇷-
نخیرم اصلا تو تلاشتو کردی بهترینو ارائه بدی و اولین ارائهتم بود اون باید اشتباهاتت رو بگیره ، تشویق
:))))))))))))))))قلبم که ، مرسی ازت واقعا به یکی که اینو بگه نیاز داشتم🫂♥️:"
وَتین🇮🇷-
:))))))))))))))))قلبم که ، مرسی ازت واقعا به یکی که اینو بگه نیاز داشتم🫂♥️:"
قربانت🫂
هیچ وقت دیگه ازین فکرا نکنیا
طراحیت واقعااا بی نظیره بشر
وَتین🇮🇷-
از لحاظ روحی میخام با ماشین زمان برم به ۳ ماه بعد از امتحانات خرداد ، شروعه تعطیلات .
از لحاظ روحی دلم میخواد با هندزفری و بالشت و پتوم جمع کنم برم یه جا که کسی کاری بهم نداشته باشه .