وَتین🇮🇷-
از لحاظ روحی میخام با ماشین زمان برم به ۳ ماه بعد از امتحانات خرداد ، شروعه تعطیلات .
از لحاظ روحی دلم میخواد با هندزفری و بالشت و پتوم جمع کنم برم یه جا که کسی کاری بهم نداشته باشه .