وَتین🇮🇷-
دلم میخواد بارون بیاد ، باهات زیر بارون قدم بزنم .
دلم میخواد انقدر اضافی نباشم :)
وَتین🇮🇷-
از لحاظ روحی دلم میخواد انقدر همه جا استرس نگیرم که بتونم کارامو انجام بدم .
از لحاظ روحی دلم میخواد یکیو داشته باشم بشینه آهنگایی که دوست دارمو باهام گوش کنه .
هدایت شده از • ظرفشیشهایِپرازکاکائو-'
یه ماه به زمان تحصیل دبیرستانا بخاطر حضوری نبودن ترم اول اضافه کردن(: