وَتین🇮🇷-
میشه واسه یه دختر سه ساله که تو اتاق عمله دعا کنید :)؟
بهوش اومد
مرسی از اونایی که دعا کردن و فور کردن :)♥️
گمشو همراز😗😂
غذا اگه چیزی که دوست دارم نباشه نمیتونم بخورم
منم که نصف چیزارو نمیخورم پس بنابراین همیشه گشنمه مگر اینکه چیپس بخورم