وَتین🇮🇷-
تولدت مبارک دخترِ مهربون :)🤍. *سحر
فک کنم از وقتی باهاش آشنا شدم ،
تا حالا نشده بود یه روز حالمو نپرسه و هوامو نداشته باشه :))))))
موقع امتحانا یا وقتایی که حالم بد بود تنها کسی که میفهمید و میومد یه جوری حالمو خوب میکرد🫂🤍
و میخوام از همینجا بگم .. مرسی که پیشمی و تنهام نمیزاری :::)
داداشم واسم گیتار کشیده
اومده میگه عالمه بیا غصه نخور خودم بهت گیتار میدم
من : :)))))))))))))
وَتین🇮🇷-
بعدشم برم اگه خدا بخواد ثبت نام کنم کلاس طراحی چهره🥲🤌🏻
خب ثبتنام کلاس طراحی چهره هم اوکی شد