هدایت شده از 2D Animation Stuff
خوب میخوام یه چالش بذارم براتون
به این صورت که انیمیشن درباره کرم و سیب بسازید، کمالگرایی هم نداریم
اگه کانال دارید تو کانالتون بزارید و برام فور کنید،
اگه کانال ندارید برام بفرستید پیوی
مهلت ارسال : تا ۱۰ تیرماه
@Allisa
سلام خوبی؟
چرا بچه های انیمیشن، بیشتر طراحی میکنن؟
-
تو چطوری؟
خوشگل بستگی داره با چه رشته ای داری مقایسه میکنی ..
طراحی پوز و مدل سازی و اناتومی انیمیشن بیشتره و گرافیکی ها بیشتر با تئوری رنگ دست و پنجه نرم میکنن
خیلی خیلی خیلی خیلییییییییی عاشقققق سبک ارتاتمممممممممممممممم شیدت که خداسسسسسسس
-
خب منم عاشق تو
عای لطف داری شیدینگم که افتضا_ ولی خب 🌸
𝒩ᘚ𖥻 ꒰Ms.Owl ꒱
خوب میخوام یه چالش بذارم براتون به این صورت که انیمیشن درباره کرم و سیب بسازید، کمالگرایی هم نداریم
داستان رو نوشتم خدا میدونه چقدر قراره طول بکشه..