میپرسی: از کجا بدانم دوستش دارم؟
میگویم: زمانی که از عشق سخن میگویند،
او تنها کسی است که یادش میکنی.
همانطور که درخت در تنهایی درختتره
به نظرم آدم هم در تنهایی آدمتره.
- عباس کیارستمی .
1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
آسمون اخماتو واکن آبی شو آسمون آفتابی شو . .☁️💙
داشتن و بدست آوردن چه طعمی دارد؟
من همیشه از آنچه که دوست داشتهام دور بودهام.
ضميني بصوتك، ولو حضنك بعيد . .
اگه آغوشت دوره، با صدات بغلم کن . .
- لاادری .