eitaa logo
•[ وصـٰال ]•🌵
10.7هزار دنبال‌کننده
1.1هزار عکس
257 ویدیو
0 فایل
اینجا عشق می‌نویسد و ما همه شنونده ایم💙🌻 - شرایط تبلیغ؛← https://eitaa.com/joinchat/1630077199C6828ccc3ed بامـن بگۈ...(:.✨👇🏼 https://daigo.ir/secret/5391312462 اشتراک فقط با اسمِ چنل:)! @Kowsar_84
مشاهده در ایتا
دانلود
10.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
صرفاََ چون حس و حالش رو دوست داشتم.
می‌پرسی: از کجا بدانم دوستش دارم؟ می‌گویم: زمانی که از عشق سخن می‌گویند، او تنها کسی است که یادش می‌کنی.
همانطور که درخت در تنهایی درخت‌تره به نظرم آدم هم در تنهایی آدم‌تره. - عباس کیارستمی .
جمعه.
آسمان هم که شده بدتر از من، همیشه ابری است اما نمیبارد.
1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
آسمون اخماتو واکن آبی شو آسمون آفتابی شو . .☁️💙
داشتن و بدست آوردن چه طعمی دارد؟ من همیشه از آنچه که دوست داشته‌ام دور بوده‌ام.
ضميني بصوتك، ولو حضنك بعيد . . اگه آغوشت دوره، با صدات بغلم کن . . - لاادری .
«قلب من رنج هایی که از تو می‌رسد را هم دوست دارد.»
در نامه‌ای نوشته بود: «عشق مهم است، اما کافی نه.»