eitaa logo
•[ وصـٰال ]•🌵
10.7هزار دنبال‌کننده
1.1هزار عکس
257 ویدیو
0 فایل
اینجا عشق می‌نویسد و ما همه شنونده ایم💙🌻 - شرایط تبلیغ؛← https://eitaa.com/joinchat/1630077199C6828ccc3ed بامـن بگۈ...(:.✨👇🏼 https://daigo.ir/secret/5391312462 اشتراک فقط با اسمِ چنل:)! @Kowsar_84
مشاهده در ایتا
دانلود
آسمان هم که شده بدتر از من، همیشه ابری است اما نمیبارد.
1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
آسمون اخماتو واکن آبی شو آسمون آفتابی شو . .☁️💙
داشتن و بدست آوردن چه طعمی دارد؟ من همیشه از آنچه که دوست داشته‌ام دور بوده‌ام.
ضميني بصوتك، ولو حضنك بعيد . . اگه آغوشت دوره، با صدات بغلم کن . . - لاادری .
«قلب من رنج هایی که از تو می‌رسد را هم دوست دارد.»
در نامه‌ای نوشته بود: «عشق مهم است، اما کافی نه.»
دستی برآوریم، باشد کزین گذرگه اندوه بگذریم. کافه‌کتاب هنگام .
دوست داشتن ما را زنده می‌کند اما چیزی که زنده نگه‌مان می‌دارد، فهمیده شدن است.
چقدر ناتوانند دست‌هایم وقتی نمی‌شود قلبم را بخاطر رنج‌هایی که کشیده در آغوش بگیرم.