•[ وصـٰال ]•🌵
میخوام براتون از داستان مردی بگم که دلیر و شجاع! مرد قصه ما اهل کرمان بود زحمات زیادی تو سالهای جنگ
➿داستان شهادت سردار دلهارو کودکانه برای بچه هاتون زمزمه کنید!!
تنها بدیش این بود که خیلی خوب بود..
بعضی از آدم ها انقدر خوب هستن که نباید بهشون نزدیک شد.
باید اون ها رو از دور دید، از دور سلام کرد، از دور لبخند زد، از دور دوست داشت...
شاید این هم یک جور داشتن باشه،
آخه زندگی متخصص اینه که آدم های خوب رو ازت بگیره! 🍅🧡
• روزبه معین
عشق وجود دارد ؛
فقط بعضي ها مث آيدا ميمانند
شاملو ميسازند
بعضي ها هم مث ثريا ميروند
شهريار را ميكُشند!!! 💔🥀
• با دلبر❤️
بیشتر از هر چیز دلم میخواست میتوانستم تمام روحم را در چشمانم بگذارم و تا ابد، تا هنگام مرگم ، به تو نگاه کنم.
میگویند تقوا از تخصص لازمتر است ، آن را میپذیرم ؛ اما میگویم آنکس که تخصص ندارد و کاری را میپذیرد بیتقواست !
شهید چمران
نوش دارو🌱