• با دلبر❤️
بیشتر از هر چیز دلم میخواست میتوانستم تمام روحم را در چشمانم بگذارم و تا ابد، تا هنگام مرگم ، به تو نگاه کنم.
میگویند تقوا از تخصص لازمتر است ، آن را میپذیرم ؛ اما میگویم آنکس که تخصص ندارد و کاری را میپذیرد بیتقواست !
شهید چمران
نوش دارو🌱
💭
در جوابِ آخرین کاغذی که
روانه کرده بودی
برایت نوشتم:
چیزی
در حدِ
خودِ زندگی
کم دارم!
به دستت نرسید اما :(
میتوانیم آنقدر دیر بخوابیم،
که هر چه اندوه در جهان هست را خواب کنیم.
اما یکی به ما بگوید،
کی بیدار شویم از خواب
که اندوه سحرخیزتر از ما نباشد؟💙✨
آنقدر دلم گرفت که میديدم در غیاب تو همان کوه و تپه ، همان پستی و بلندیها ، همان درختها و جویها هستند، من هم هستم ، ولی تو نیستی .💔
از نامههای #جلال_آلاحمد به سيمين دانشور