آخرش هم نمیفهمی یه غریبه بود یا یه تیکه از وجودت :))🫀
19 خرداد 1403 ساعت 02:32 شب
آدم میتواند همواره دلتنگ باشد و هرگز دلش نخواهد دوباره کنار کسی که دلتنگش است، برگردد.
•[ وصـٰال ]•🌵@thenimbuss چه بگویم؟.mp3
زمان:
حجم:
6.5M
چه بگویم؟ نگفته هم پیداست؛
غمِ این دل، مگر یکی و دوتاست؟
«اما دردناکتر از تحمل اینهمه رنج، این است که ببینی دنیا کوچکترین اهمیتی هم به رنجی که میبری نمیدهد.»