•[ وصـٰال ]•🌵@thenimbuss چه بگویم؟.mp3
زمان:
حجم:
6.5M
چه بگویم؟ نگفته هم پیداست؛
غمِ این دل، مگر یکی و دوتاست؟
«اما دردناکتر از تحمل اینهمه رنج، این است که ببینی دنیا کوچکترین اهمیتی هم به رنجی که میبری نمیدهد.»
6.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
جهآن به چه کار آید، اگر تورا در کنار خود نداشته باشم.
هدایت شده از یارا | سبک زندگی فاطمی 🇮🇷
امروز به یاد شما دلم خون بود.
-صفحه ۱۰۵-