• یک جرعه کتاب 📚
عاشق مى شيد
و بعد عروسى مى كنيد
و بعد بچه دار مى شيد
و بعد حالتون ازهم به هم مى خوره و طلاق مى گيريد.
گاهى هم طلاق نگرفته
باز مى ريد عاشق يكى ديگه مى شيد.
لعنت به همتون
كه حتى مثل مرغابى ها هم نمى تونيد فقط با يكى باشيد!
📙استخوان های خوک و دست های جذامی
• مصطفی مستور
ولی به قول خسرو شکیبایی:
عید واقعی از آن کسی است که پایان سالش را جشن بگیرد، نه آغاز سالی که از آن بی خبر است!
🙂♥️
"و اگر خداوند
اراده ی خیر درباره تو داشته باشد؛
هیچکس قادر نیست مانعِ فضلِ او گردد!"❤️✨
• با دلبر❤️
تو هَمانی که دلم میخواهد شصت سالگیهایم را کنارش بگذرانم... هفتاد سالگی...
تو دقیقاً هَمان یکنفری هستی
که دلم میخواهد پا به پایش پیر شوم...
تو هَمان یاری هستی که شَهریار میگوید بدونِ وجودش شهر ارزشِ دیدن را هم ندارد !❤️🌸
توی یه سنی فکر میکنی اون بهترین اتفاق زندگیت بوده
کامل ترین و بی نقص ترین آدمی که ممکنه توی عمرت سر راهت قرار گرفته بوده
اماااا
زمان که بگذره...
یکم که بزرگتر بشی...
متوجه میشی همه چیز عوض شده
از معیارهای خودت گرفته
تا شخصیت اون آدم!
این قانونشه:
"وقتی یه خوبو از دست بدی، یه بهتر گیرت میاد"
فقط زمان لازمه
فقط زمان...
باید بهمون یاد میدادن که باهم مهربون باشیم
اما به جاش چی یاد گرفتیم؟
بجنگ! برنده باش! اول شو!
هیچوقت نگفتن،
اینجوری یه نفرو دوست داشته باش
اینجوری حواست باشه دل آدما نشکنه
هیچوقت...💚