بی تو ، مهتاب شبی باز از آن کوچه گذشتم
همه تن چشم شدم خیره به دنبال تو گشتم
شوق دیدار تو لبریز شد از جام وجودم
شدم آن عاشق دیوانه که بودم !
تو غم انگیزترین شعرِ جهان هم باشی
من تو را با دل و جان می خوانم
♥️🙃
• فاطمه نجفی
وقتی کسی با ترس آشنا نمیشود چطور میتواند شهامت را بشناسد؟ اگر بدبختی را احساس نکنیم چطور میتوانیم به زیباییِ خوشبختی پی ببریم؟ از کجا میتوانیم نور را بشناسیم ، اگر با تاریکی آشنا نشده باشیم؟
•دبی فورد