وقتی کسی با ترس آشنا نمیشود چطور میتواند شهامت را بشناسد؟ اگر بدبختی را احساس نکنیم چطور میتوانیم به زیباییِ خوشبختی پی ببریم؟ از کجا میتوانیم نور را بشناسیم ، اگر با تاریکی آشنا نشده باشیم؟
•دبی فورد
انسان هرگز نمیتواند از رؤیاهای خود دست بکشد ، رؤیا خوراک روح است ، همانطور که غذا خوراک تن است !
در زندگی بارها رؤیاهامان را فرو ریخته و تمناهامان را ناکام میبینیم ، اما باید به دیدن رؤیا بپردازیم ، اگر نه روحمان میمیرد ...
•پائولو کوئیلو
#توئیت 🖇♥️
به قولِ #اوریانا_فالاچی:
" نوشتن برای تو
وقتی ندانی که برای تو نوشتهام،
به چه دردم میخورد؟ "
“الحَرفُ لا یعَبِّرُ عَن نَفسِهِ فَکیفَ یعَبِّرُ عَنّی “
[ کلمه خود را بیان نتواند کرد،
پس چگونه مرا بیان کند؟ ]