#توئیت 🖇♥️
به قولِ #اوریانا_فالاچی:
" نوشتن برای تو
وقتی ندانی که برای تو نوشتهام،
به چه دردم میخورد؟ "
“الحَرفُ لا یعَبِّرُ عَن نَفسِهِ فَکیفَ یعَبِّرُ عَنّی “
[ کلمه خود را بیان نتواند کرد،
پس چگونه مرا بیان کند؟ ]
اميدوارم روزت با لبخند رو لبات ، عشق تو قلبت و آرامش در ذهنت شروع بشه ...
☀️ روز بخیر
دلم ز نازکی خود
شکست در غم عشق
وگرنه از تو نیاید که
دلشکن باشی...
•هوشنگ ابتهاج❤️
• یک فنجان شعر 🦋
به فروغ چهره، زلفت، ره دل زند همه شب
چه دلاور است دزدی که به شب چراغ دارد
•حضرت حافظ❤️
#توئیت 🖇♥️
این روزا روزاییه که فقط دلم
میخواد بخوابم...
به قول : #عباس_معروفی : کاش
می شد سه سال یا شش سال یا نه
سال خوابید
و بعد بیدار شد..
نشد هم
نشد...!
فروغ یهجا توی نامههاش به پرویز گلستان میگه:
«قربانِ بودنت بروم..»
حقیقتا خیلی زیباست ❤️
گاهی اوقات لازم است
گوشهی دنجی بروی و با خودت خلوت کنی
جایی به دور از شلوغیِ آدمها بنشینی
و
ببینی با خودت و زندگیات، چند چندی؟!
لابلای شلوغی و همهمه این روزها؛
نشستن در سکوت و تنهایی؛
بدجور می چسبد! ☘💚
°نرگس صرافیان طوفان
هدایت شده از •[ وصـٰال ]•🌵
🌃📝
.
.
چهحرفهاکهدردلمنگفتهمیماند…:)
خوشابهحالِشماها،کهشاعریبلدید!
.
💔
@nosh_daroy_mannn