#توئیت 🖇♥️
اونجایی که #صائب_تبریزی میگه:
"تویی به جای همه، هیچکس به جای تو نیست"
با یه بیت نشون میده میشه بین چند میلیارد آدم تنها بود وقتی اونی که باید باشه، نباشه!
آنکه چشمانت را
در حالی که غمگین بودند
رها کرد و رفت
آیا شایستگی دارد که منتظر بازگشتش باشی؟ 💔
رفتم و زحمت بیگانگی از کوی تو بردم !
آشنای تو دلم بود و به دست تو سپردم
اشک دامان مرا گیرد و در پای من افتد
که دلِ خون شده را هم زِ چه همراه نبردم
°هوشنگ ابتهاج
هنر انسانهای بزرگ این است که به دشواری کار نمیاندیشند ، بلکه به عظمت آنچه خواهند یافت فکر میکنند !
🎥 Mozu (2015)
-محبوبم!
در عبادتم چنان با تو سخن میگویم که خداوند به گریه میافتد!`
محمدصالحاعلاء