#توئیت 🖇♥️
اونجا که حافظ میگه :
"تکیه بر عهدِ تو و بادِ صبا نتوان کرد"
بارها تو دلش زار زده که ولی تو به من قول داده بودی :)
دیروز زنی را دیدم که مرده بود
زنها اینگونه میمیرند
یا لبخند به لب ندارد
یا آرایش نمیکند
یا دست کسی را نمیفشارد
یا منتظر آغوشی نیست
یا حرف عشق که میشود پوزخند میزند :))💔
° گابریل گارسیا مارکز
ﻣﻦ دلم ﯾﻪ ﺟﺎﯼ آبیِ ﻣﺎﯾﻞ ﺑﻪ زندگیه،
ﻫﺮ ﺟﺎ ﮐﻪ ﺗﻮ ﺑﺎﺷﯽ ؛
ﺑﮕﻮ اونور ﻫﺮ دریـــا ...
دور،
ﻣﻦ ﻣﯿﺎم ﺑﺎﻫﺎت ...💙🌊🕊
° سید علی صالحی
برایت رویاهایی آرزو میکنم تمام نشدنی، و آرزوهایی پرشور، که از میانشان چندتایی برآورده شود. برایت آرزو میکنم که دوست داشته باشی، آنچه را که باید دوست بداری، و فراموش کنی، آنچه را که باید فراموش کنی.
برایت شوق آرزو میکنم، آرامش آرزو میکنم. برایت آرزو میکنم که با آواز پرندگان بیدار شوی، و با آرامش عشق به خواب روی. برایت آرزو میکنم دوام بیاوری در رکود محبت، بیتفاوتی و ناپاکی روزگار. خصوصا برایت آرزو میکنم، که خودت باشی …✨🌸🧡
من پذیرفتهام که؛
برای آدمهای اندک شماری میشود حرف زد،
برایشان رفیق بود
و از سویشان امید رفاقت داشت...☘
° سید محمد مرکبیان
به دستی دست بده که دستت را نگاه بدارد. به جایی پا بگذار که زیرِ پایِ تو نلغزد. موجهایِ دریا که در وقتِ طلوعِ ماه و خورشید اینقدر قشنگ و برازنده است، کی توانسته است به آن اعتماد کند و رویِ آن بیفتد؟ ولی کوه محکم، اگر چه به ظاهر خشن است، تمامِ گلها رویِ آن قرار گرفتهاند.
بیا! بیا! رویِ قلبِ من قرار بگیر.
-از نامههایِ نیما یوشیج به همسرش عالیه❤️
گفتی چه دلگشاست افق در طلوع صبح
گفتم که چهرهی تو از آن دلگشاتر است
° فریدون مشیری
☀️ صبح بخیر