به دستی دست بده که دستت را نگاه بدارد. به جایی پا بگذار که زیرِ پایِ تو نلغزد. موجهایِ دریا که در وقتِ طلوعِ ماه و خورشید اینقدر قشنگ و برازنده است، کی توانسته است به آن اعتماد کند و رویِ آن بیفتد؟ ولی کوه محکم، اگر چه به ظاهر خشن است، تمامِ گلها رویِ آن قرار گرفتهاند.
بیا! بیا! رویِ قلبِ من قرار بگیر.
-از نامههایِ نیما یوشیج به همسرش عالیه❤️
گفتی چه دلگشاست افق در طلوع صبح
گفتم که چهرهی تو از آن دلگشاتر است
° فریدون مشیری
☀️ صبح بخیر
•[ وصـٰال ]•🌵
ای فریادرس من ، هنگام گرفتاری ...🤲🏼💔 - دعای جوشن کبیر
زیباپسندان ..❤️
برای شفای بیماران دعا کنیم؛ به امید نیم نگاهی از سمت حق به سمت عزیزان در بیمارستان🙏🏼
#توئیت 🖇♥️
اسکار غمانگیزترین توصیف دوست داشتن هم میرسه به #سجاد_سامانی
اونجایی که میگه:
"هرچند دشمنم شدهای دوست دارمت
بر دوستان گلایه روا نیست، بگذریم"
فکرشو بکن
مگه غم و درد و خودخوری صائب چقد بوده که میگه :
ناله اگر که برکشم، خانه خراب می شوی...
امان از سکوتش :)💔
بعد از ۴ سال هنوز بايد حواسم را جمع كنم. گاهى كه حواسم پرتِ سكوت خانه مىشود يا نگاهم به عكسى مىافتد و فكرم پىِ خاطرهايى مىرود،
دستهايم به عادت بيست و چند ساله
دو فنجان قهوه درست میکنند
خالی کردن فنجان دوم توی ظرفشویی
عذاب است... 🥀