eitaa logo
•[ وصـٰال ]•🌵
10.6هزار دنبال‌کننده
1.1هزار عکس
257 ویدیو
0 فایل
اینجا عشق می‌نویسد و ما همه شنونده ایم💙🌻 - شرایط تبلیغ؛← https://eitaa.com/joinchat/1630077199C6828ccc3ed بامـن بگۈ...(:.✨👇🏼 https://daigo.ir/secret/5391312462 اشتراک فقط با اسمِ چنل:)! @Kowsar_84
مشاهده در ایتا
دانلود
زمين بهشت می‌شود روزی كه مردم بفهمند: - هيچ چيز عيب نيست، جز قضاوت و مسخره كردن ديگران! - هيچ چيز گناه نيست، جز ضایع کردن حق مردم! - هيچ چيز ثواب نيست، جز خدمت به ديگران! - هيچكس اسطوره نيست، الا در مهربانى و انسانيت! - هيچ چيز جاودانه نمی‌ماند، جز عشق! - هيچ چيز ماندگار نيست، جز خوبى! 💚 ° پائولو کوئیلو
🖇♥️ #‏نزار_قبانی بعد از فوت همسرش بلقیس، یه‌ جا در خطابش میگه: "يا عطرًا بذاكرتي" ای عطر حافظه‌ام...
•[ وصـٰال ]•🌵
من جدا گریه کنان... ابر جدا... یار جدا💔
صبح آغاز شد ... امروز در گلدان زندگی گل عشق بکار ، گل دوستی گل صداقت ، گل مهربانی ؛ خواهی دید گلدان‌هایت از همه‌ی گل‌های عالم خوش‌بوتر می‌شود ... ☀️ صبح بخیر
اولین چیزها همیشه در یاد آدم میمانند... مثلا اولین باری که خندیدی و اولین باری که دلم برایت رفت! نمیدانم کجا فقط میدانم که دنبال بهانه بودم تا صدایِ لبخندت را دوباره بشنوم❤️ ° نسترن صفرپور
‏جایی خوندم نوشته بود: «‌ترجیح میدهم به ذوقِ خویش دیوانه باشم تا به میلِ دیگران عاقل...» زندگی یعنی همین!💞
زندگی قرض توئه به نفر بعدی... دارم فكر ميكنم من تو زندگی چيزی به بعديا دادم! كاش داده باشم و بعد برم اونوقت يه گوشه ميشينم و از اونجا به ادما نگاه ميكنم✨ 🎥جهان با من برقص
«حالا بخند...‌ مرگِ من بخند... بیشتر... یکم بیشتر..‌. آهااان حالا شد...» این کلمه ها رو وقتی شنیدم که راننده ی اسنپ داشت با تلفن حرف می‌زد. حدودا چهل و پنج سال داشت. بعد از اینکه تلفن رو قطع کرد بهم گفت ببخشید داداش شرمنده، دست خودم نیست خانومم که دلش می گیره اصلا دیوونه میشم. یه چیزایی میگم که جوونا نمیگن. ولی خداییش عجقم و عجیجم نمیگم. بعد زد زیر خنده... خندیدم و گفتم دمت گرم، کارِت خیلی درسته. گفت خدا پیغمبری نمی‌خوام لاف بزنم ولی با اینکه سواد درست حسابی ندارم، دکترای عاشقی دارم. می‌دونی مهمترین نشونه عشق چیه؟! گفتم نه، بعد همینطور که بوق می‌زد تا ترافیک باز بشه گفت خنده... گفت تو وقتی عاشق یکی باشی عاشق خنده هاش میشی، اون‌وقت هر کاری می‌کنی تا بخنده، اگه خنده یه نفر قند تو دلت آب نکرد یعنی هیچ حسی بهش نداری. اگه خنده‌ش یادت موند و صبح تا شب جلوی چشمت اومد یعنی دل باختی حتی اگه نخوای قبول کنی. وقتی پیاده شدم و کرایه رو‌ حساب کردم بهش گفتم می‌دونی تو نشونه های عشق چی از خنده مهم تره؟! گفت چی؟! گفتم هیچی... هیچی از خنده کسی که دوسش داری مهم تر نیست. خودت و خانومت خوش خنده باشید همیشه. دو تا بوق زد یعنی توام همینطور... °حسین حائریان
خراب‌تر ز دلِ منْ غمِ تو جای نیافت... °حافظ
زندگی خنده‌ی یک شاپرک است بر گلِ ناز ، زندگی رقصِ دل انگیزِ خطوطِ لبِ توست زندگی شیرین است ... ☀️ صبح بخیر