از درونگرایی با من حرف نزن
من میتونم وقتی قلبم داره از شدت ضربان
از جا کنده میشه و بغض خفم میکنه
و نفسم سخت بالا میاد
بیحس زل بزنم تو چشمات..
:)
@nosh_daroy_mannn
احتیاج دارم با یکی که سلیقه موسیقیش مثل منه،شب بندازیم تو جاده هیچی نگیم،فقط آهنگ گوش کنیم. 🍓❤️
#با_دلبر ❤️
فرقی ندارد که صبح باشد، ظهر، غروب و یا شب. صدایت را که میشنوم، خورشید بشکل عجیبی در دلم طلوع میکند …
🧡
@nosh_daroy_mannn
اونجا که شاعر میگه:
“تو را راندم ولی آن لحظه گویی آسمان می مرد”
انقدر غم زیاده
که آدم دلش میخواد با همون آسمان بمیره...
@nosh_daroy_mannn
مادراینعالـمکھخودکنجملالےبیشنیست،
عالمےداریــمدرکنـجملالخویشتن!🌿
#شهریار
به این قابلیت رسیدم که میتونم ساعت ها بشینم گوشه اتاق و هیچ حرفی نزنم با کسی و هیچ کاری هم نکنم.
🙂🌼