eitaa logo
•[ وصـٰال ]•🌵
10.7هزار دنبال‌کننده
1.1هزار عکس
257 ویدیو
0 فایل
اینجا عشق می‌نویسد و ما همه شنونده ایم💙🌻 - شرایط تبلیغ؛← https://eitaa.com/joinchat/1630077199C6828ccc3ed بامـن بگۈ...(:.✨👇🏼 https://daigo.ir/secret/5391312462 اشتراک فقط با اسمِ چنل:)! @Kowsar_84
مشاهده در ایتا
دانلود
اونجا که شاعر میگه: “تو را راندم ولی آن لحظه گویی آسمان می مرد” انقدر غم زیاده که آدم دلش می‌خواد با همون آسمان بمیره... @nosh_daroy_mannn
مادراین‌عالـم‌کھ‌خودکنج‌ملالےبیش‌نیست، عالمےداریــم‌درکنـج‌ملال‌خویشتن!🌿
‏به این قابلیت رسیدم که میتونم ساعت ها بشینم گوشه اتاق و هیچ حرفی نزنم با کسی و هیچ کاری هم نکنم. 🙂🌼
‹ دلت گرفته از زمین ؟ به آسمان نگاه کن( :☁️💙 ›
تنها بدیش این بود که خیلی خوب بود ! بعضی از آدم‌ها انقدر خوب هستند که نباید بهشون نزدیک شد ! باید آن ها را از دور دید، از دور سلام کرد، از دور لبخند زد، از دور دوست داشت ... شاید این هم یک جور داشتن باشه ، آخه زندگی متخصص اینه که آدم‌های خوب رو ازت بگیره ! @nosh_daroy_mannn
داشتن باور مثبت! مثل آب دادن به یک دانه است :) 🥜☔️
برنامه‌ هایی که تو تابستون قرار بود انجام بدمو رو کاغذ نوشته بودم و زده بودم دیوار، الان رفتم تابستونشو خط زدم کردم پائیز:) @nosh_daroy_mannn
ای جنگل ! اینجا سینه من چون تو زخمی‌ست اینجا دمادم دارکوبی بر درخت پیر می‌کوبد !
شهر می خوابد به لالایی سکوت، اختران نجوا کنان بر بام شب نرم نرمک باده ی مهتاب را🌜 ماه می ریزد درون جام شب !
خوشتر از نقش تواَم نیست در آیینه چشم ❤️
+ قدیما که خونه مامان بزرگ میخوابیدم صبح که بیدار میشدیم؛ همه خسته بودیم هم دلمون میخواست زودتر بیدار بشیم ، هم صدای سر و صدای بزرگ ترا میومد ، هم جارو آبپاشی شده بود حیاط ، هم میدونستی بیدار بشی کلی همبازی داری و هم همه چیز خیلی خوب بود... 😌🌱🌸