eitaa logo
•[ وصـٰال ]•🌵
10.7هزار دنبال‌کننده
1.1هزار عکس
257 ویدیو
0 فایل
اینجا عشق می‌نویسد و ما همه شنونده ایم💙🌻 - شرایط تبلیغ؛← https://eitaa.com/joinchat/1630077199C6828ccc3ed بامـن بگۈ...(:.✨👇🏼 https://daigo.ir/secret/5391312462 اشتراک فقط با اسمِ چنل:)! @Kowsar_84
مشاهده در ایتا
دانلود
‏به این قابلیت رسیدم که میتونم ساعت ها بشینم گوشه اتاق و هیچ حرفی نزنم با کسی و هیچ کاری هم نکنم. 🙂🌼
‹ دلت گرفته از زمین ؟ به آسمان نگاه کن( :☁️💙 ›
تنها بدیش این بود که خیلی خوب بود ! بعضی از آدم‌ها انقدر خوب هستند که نباید بهشون نزدیک شد ! باید آن ها را از دور دید، از دور سلام کرد، از دور لبخند زد، از دور دوست داشت ... شاید این هم یک جور داشتن باشه ، آخه زندگی متخصص اینه که آدم‌های خوب رو ازت بگیره ! @nosh_daroy_mannn
داشتن باور مثبت! مثل آب دادن به یک دانه است :) 🥜☔️
برنامه‌ هایی که تو تابستون قرار بود انجام بدمو رو کاغذ نوشته بودم و زده بودم دیوار، الان رفتم تابستونشو خط زدم کردم پائیز:) @nosh_daroy_mannn
ای جنگل ! اینجا سینه من چون تو زخمی‌ست اینجا دمادم دارکوبی بر درخت پیر می‌کوبد !
شهر می خوابد به لالایی سکوت، اختران نجوا کنان بر بام شب نرم نرمک باده ی مهتاب را🌜 ماه می ریزد درون جام شب !
خوشتر از نقش تواَم نیست در آیینه چشم ❤️
+ قدیما که خونه مامان بزرگ میخوابیدم صبح که بیدار میشدیم؛ همه خسته بودیم هم دلمون میخواست زودتر بیدار بشیم ، هم صدای سر و صدای بزرگ ترا میومد ، هم جارو آبپاشی شده بود حیاط ، هم میدونستی بیدار بشی کلی همبازی داری و هم همه چیز خیلی خوب بود... 😌🌱🌸
•[ وصـٰال ]•🌵
#یک_فنجان_شعر 🦋 بیا که بر سر آنم که پیش پای تو میرم ازین چه خوش‌ترم ای جان! که من برای تو میرم؟ ز
🦋 فتنه‌ی چشم تو چندان ره بیداد گرفت كه شكیب دل من دامن فریاد گرفت آن‌كه آیینه‌ی صبح و قدح لاله شكست خاك شب در دهن سوسن آزاد گرفت آه از شوخی چشم تو، كه خون‌ریز فلك دید این شیوه‌ی مردم كشی و یاد گرفت منم و شمع دل سوخته، یارب مددی كه دگرباره شب آشفته شد و باد گرفت شعرم از ناله ی عشاق غم انگیزتر است داد از آن زخمه كه دیگر ره بیداد گرفت سایه! ماكشته‌ی عشقیم، كه این شیرین كار مصلحت را، مدد از تیشه‌ی فرهاد گرفت ❤️
بگویید ؛ از کجا به سراغتان می‌آید این غم غریبِ بالارونده ، همچون دریا از صخره‌ی تیره و برهنه... آن هنگام که قلبمان همچون خوشه‌ی انگور فشرده شد,دریافت که زیستن درد است.رازی آشکار بر همه‌کس ...🎈❤️ @nosh_daroy_mannn
•[ وصـٰال ]•🌵
#با_دلبر ❤️ حاضرم در عوضِ دست کشیدن ز بهشت، تو فقط قسمتِ من باشی و من قسمتِ تو...
❤️ وقتی خدا زنان را بین مردان قسمت کرد و تو را به من داد، احساس کردم به من شراب داده و به دیگران گندم!