🍂🚲
.
.
به تو گفتم
گنجشک کوچک من باش
تا در بهار تو
درختی پر شکوفه شوم...🌿
🧡•| #احمد_شاملو
.
.
@nosh_daroy_mannn
•[ وصـٰال ]•🌵
🍂🚲 . . به تو گفتم گنجشک کوچک من باش تا در بهار تو درختی پر شکوفه شوم...🌿 🧡•| #احمد_شاملو . . @nos
💜🌱
.
.
سلام الله على عينوک...
سلام خدا بر چشمانت...♡
.
.
@nosh_daroy_mannn
🧡🍁
.
.
زندگی زیباتر میشود؛
به شرطی که به اندازه تمام برگهای پاییز
برای یکدیگر آرزوی خوب داشته باشیم...🍂
.
.
@nosh_daroy_mannn
💕
.
.
صَخره "چَشــــمهایَش" بود...
و از بُلندای پَروازشِ....
"قَلبــ♡ــم" سُقوط کرد👁✨🔗
.
.
@nosh_daroy_mannn
#بیـᏪــو💡
ابتَسم وَ لَو القَلب یقطُر دما...
لبخند بزن؛ گرچه دلت خون است...
#کلام_مولا❤️
.
@nosh_daroy_mannn
•[ وصـٰال ]•🌵
#بیـᏪــو💡 ابتَسم وَ لَو القَلب یقطُر دما... لبخند بزن؛ گرچه دلت خون است... #کلام_مولا❤️ . @nosh_d
🖤🌿
.
.
بگذر تابستان
بگذر ...
حال من با تو خوب نمی شود
پاییز حال مرا خوب میشناسد ... !
🍂•| #محمود_دولتآباد
.
@nosh_daroy_mannn
🌿🌻
.
.
زندگیمون که مسابقه نیست
یه مسافرته
بیا ازش لذت ببریم....🌱
.
.
@nosh_daroy_mannn
باران را دوست دارم...
چون رفتن را بلد نیست، فقط می آید🌱
.
.
@nosh_daroy_mannn
حفره ای بود پر از خون وسط سینه من
مهرت افتادبه قلبم
ضربان شکل گرفت((:💓🌿
.
#استوری🌸
.
@nosh_daroy_mannn
🌱🌸
.
والحُب...
هو الملجأ الذي يجعلنا نبتسم في نهاية اليوم
بالرغم من شعورنا بالتعب والأرهاق!
و دوست داشتن
همان پناهگاهی است که در پایانِ روز،
به رغمِ احساسِ خستگی و ناتوانیمان،
ما را خندان میکند🌱
.
@nosh_daroy_mannn