•[ وصـٰال ]•🌵
حق نداری به کسی دل بدهی الا من
پیش روی تو دوراه است فقط من یا من!
#لاادری
افسردگی
بهایی است که آدمها
برای شناخت خود میپردازند،
هرچه عمیقتر به زندگی بنگری
به همان مقدار هم
عمیقتر رنج میبری...
📚 وقتی نیچه گریست
یه روز حتی اگه قلبت شکسته شد نگران نباش، بدن خودش رو ترمیم میکنه، روح هم همینطور. خوشحال باش اونی نیستی که قلب کسی رو شکوندی، هیچچیز سخت تر از زندگی کردن با عذاب وجدان نیست✨
اگه بهم نیاز داشتی بهم زنگ بزن!
مهم نیست خواب باشم..
درگیر کارای خودم باشم..
دعوامون شده باشه یا اعصابم ازت خورد باشه..
فقط بهم زنگ بزن هر جا باشی میام❣
پرنده کوچک من
چگونه میتوان روبروی تو ایستاد
بی آنکه در برابر آفتاب سایه نبود..
باید رد شد و رفت از اونجایی که خوشحال نیستی، باید اونقدر بری که برسی به اونجایی که لبخندت به اندازه پهنای صورتت باشه. باید نذاری کسی بهت بگه “باید”، تا بتونی اونجوری که میخوای زندگی کنی!🤍
از قول مرحوم حاج محمد اسماعیل دولابی خواندم که می گفتند « با آدم ها مهربان باش ، آدم ها چاره ندارند.»