eitaa logo
•[ وصـٰال ]•🌵
10.7هزار دنبال‌کننده
1.1هزار عکس
257 ویدیو
0 فایل
اینجا عشق می‌نویسد و ما همه شنونده ایم💙🌻 - شرایط تبلیغ؛← https://eitaa.com/joinchat/1630077199C6828ccc3ed بامـن بگۈ...(:.✨👇🏼 https://daigo.ir/secret/5391312462 اشتراک فقط با اسمِ چنل:)! @Kowsar_84
مشاهده در ایتا
دانلود
باید رد شد و‌ رفت از اونجایی که خوشحال نیستی، باید اونقدر بری که برسی به اونجایی که لبخندت به اندازه پهنای صورتت باشه. باید نذاری کسی بهت بگه “باید”، تا بتونی اونجوری که میخوای زندگی کنی!🤍
از قول مرحوم حاج محمد اسماعیل دولابی خواندم که می گفتند « با آدم ها مهربان باش ، آدم ها چاره ندارند.»
🛸خدایا شکرت واسه شبایی که فکر نمیکردیم صبح بشه... واسه عزیزامون که هرروز سلامتیشونو میبینیم... واسه رفیقامون که تو دنیای هزار رنگ اونا یه رنگه نابن..‌. واسه آبی آسمون،واسه هوای خوب... واسه دیدن دوباره ی سبز شدن درختا... واسه فرصتهایی که میدی تا اشتباهامون رو جبران کنیم... سختیایی که میتونست ازین سخت تر باشه... زمین خوردنا و دوباره بلند شدنا... واسه بودنت بهترینم...💙
عالم اگر بر هم رود عشق تو را بادا بقا...🤍
ﺍﮔﺮ می‌توﺍﻧﯽ ﺍﻗﯿﺎﻧﻮﺱ ﺑﺎﺵ، ﺍﮔﺮ ﻧﻪ ﺩﺭﯾﺎ ﺑﺎﺵ، ﺍﮔﺮ ﻧﻪ ﺣﺪﺍﻗﻞ ﺭﻭﺩﺧﺎﻧﻪ ﺑﺎﺵ. ﺍﮔﺮ نمی‌توﺍﻧﯽ ﯾﮏ جوی ﮐﻮﭼﮏ ﺑﺎﺵ، ﺍﻣﺎ ﻫﺮﮔﺰ ﻣﺮﺩﺍﺏ ‌ﻧﺸﻮ! ﺟﺎﺭﯼ باش و ﺯﻻﻝ، و ﻣﻬﺮﺑﺎﻧﯽ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻫﻤﻪ ﻫﺪﯾﻪ ﮐﻦ. ﻭﻗﺘﯽ ﺟﺎﺭﯼ ﺑﺎﺷﯽ، ﻫﻢ ﺯﻧﺪه‌ای، ﻭ ﻫﻢ ﺑﻪ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ ﺯﻧﺪﮔﯽ می‌دﻫﯽ …❤️
🖇♥️ قشنگترین خستگی دنیا رو توضیح میده که میگه : "خسته از خستگیای این دل وامونده خسته از تو ،که خیالت پیشِ من جا مونده..."
در هفت آسمان چو نداری ستاره ای ای دل کجا روی که بود راه چاره ای ای ابر غم ببار و دل از گريه باز کن ماییم و سرگذشت شب بی ستاره ای✨💛 -هوشنگ ابتهاج
گاهی وقتا فکر می‌کنی یه تصمیم و یه انتخاب فقط مربوط به خودته، اما وقتی از دورتر و از یه زاویه‌ی دیگه بهش نگاه کنی، می‌بینی یه محدوده‌ی بزرگی از آدمای اطرافت رو هم تحت‌تاثیر قرار می‌ده. این می‌شه که می‌فهمی تو مسئولی و در برابر هر تصمیمی که فکر می‌کنی فقط مربوط به خودته، مسئولیت داری. ☘