eitaa logo
•[ وصـٰال ]•🌵
10.7هزار دنبال‌کننده
1.1هزار عکس
257 ویدیو
0 فایل
اینجا عشق می‌نویسد و ما همه شنونده ایم💙🌻 - شرایط تبلیغ؛← https://eitaa.com/joinchat/1630077199C6828ccc3ed بامـن بگۈ...(:.✨👇🏼 https://daigo.ir/secret/5391312462 اشتراک فقط با اسمِ چنل:)! @Kowsar_84
مشاهده در ایتا
دانلود
🛸خدایا شکرت واسه شبایی که فکر نمیکردیم صبح بشه... واسه عزیزامون که هرروز سلامتیشونو میبینیم... واسه رفیقامون که تو دنیای هزار رنگ اونا یه رنگه نابن..‌. واسه آبی آسمون،واسه هوای خوب... واسه دیدن دوباره ی سبز شدن درختا... واسه فرصتهایی که میدی تا اشتباهامون رو جبران کنیم... سختیایی که میتونست ازین سخت تر باشه... زمین خوردنا و دوباره بلند شدنا... واسه بودنت بهترینم...💙
عالم اگر بر هم رود عشق تو را بادا بقا...🤍
ﺍﮔﺮ می‌توﺍﻧﯽ ﺍﻗﯿﺎﻧﻮﺱ ﺑﺎﺵ، ﺍﮔﺮ ﻧﻪ ﺩﺭﯾﺎ ﺑﺎﺵ، ﺍﮔﺮ ﻧﻪ ﺣﺪﺍﻗﻞ ﺭﻭﺩﺧﺎﻧﻪ ﺑﺎﺵ. ﺍﮔﺮ نمی‌توﺍﻧﯽ ﯾﮏ جوی ﮐﻮﭼﮏ ﺑﺎﺵ، ﺍﻣﺎ ﻫﺮﮔﺰ ﻣﺮﺩﺍﺏ ‌ﻧﺸﻮ! ﺟﺎﺭﯼ باش و ﺯﻻﻝ، و ﻣﻬﺮﺑﺎﻧﯽ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻫﻤﻪ ﻫﺪﯾﻪ ﮐﻦ. ﻭﻗﺘﯽ ﺟﺎﺭﯼ ﺑﺎﺷﯽ، ﻫﻢ ﺯﻧﺪه‌ای، ﻭ ﻫﻢ ﺑﻪ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ ﺯﻧﺪﮔﯽ می‌دﻫﯽ …❤️
🖇♥️ قشنگترین خستگی دنیا رو توضیح میده که میگه : "خسته از خستگیای این دل وامونده خسته از تو ،که خیالت پیشِ من جا مونده..."
در هفت آسمان چو نداری ستاره ای ای دل کجا روی که بود راه چاره ای ای ابر غم ببار و دل از گريه باز کن ماییم و سرگذشت شب بی ستاره ای✨💛 -هوشنگ ابتهاج
گاهی وقتا فکر می‌کنی یه تصمیم و یه انتخاب فقط مربوط به خودته، اما وقتی از دورتر و از یه زاویه‌ی دیگه بهش نگاه کنی، می‌بینی یه محدوده‌ی بزرگی از آدمای اطرافت رو هم تحت‌تاثیر قرار می‌ده. این می‌شه که می‌فهمی تو مسئولی و در برابر هر تصمیمی که فکر می‌کنی فقط مربوط به خودته، مسئولیت داری. ☘
آیندتو با هیچکس تصور نکن آسون نیست گذشتن از کسی که آیندتو باهاش تصور کردی ...🙃
🖇♥️ اوجِ دردِ یه عاشق اونجاست که گفته: "گله‌ای نیست من و فاصله‌ها همزادیم گاهی از دور تو را خوب ببینم کافیست"
یه بار جوری دستاشو گرفته بودم که تک تک انگشتام لابه لای تک تک انگشتاش بود. هر انگشتم، سهم خودشو از دستاش داشت. اونموقع بود که فهمیدم عدالت چقدر میتونه شیرین باشه :)♥️ -حمید جدیدی
چی به سر آدمی میارید که همه جوره باهاتون پا به پاتون اومده...؟ دیروز توو اتوبوس از دیدن دختر و پسری که کنار هم نشسته بودن یاد خودم افتادم یاد اون روزا که حاضر بودم پای پیاده و با اتوبوس باهات تا ته دنیا بیام... تو دانشجو بودی من دبیرستانی... پول توجیبی من از پول تو جیبی تو بیشتر بود یادمه به بهونه های مختلف برات کادو میخریدم گوشی که مارک گوشی خودم باشه کتونی که مثل کتونی خودم باشه یادمه کافه ها و رستوران هارو از رو قیمت منوهاش انتخاب میکردم که تو بتونی صورت حساب رو پرداخت کنی که مردونگیت جلوی من خدشه دار نشه... ما چند سال کنار هم زندگی کردیم زیر یه سقف نه، اما توو یه شهر کنار هم قدم زدیم عاشقی کردیم...به هم قول دادیم... به هم اعتماد کردیم... می دونی چند سال از جوونی یه آدم یعنی چی...؟ کی هلت داد که درستو تموم کنی که فوق بخونی که دنبال کار بگردی...؟ کی قوت قلبت بود وقتی سرخورده از تمام این چالشا برمیگشتی...؟ حالا تو بزرگ شدی با فیش حقوقی میلیونی با دست بازتر برای انتخاب آدمایی رنگ و وارنگ تر، جذاب تر... من بزرگ شدم با یه داغ پشت دستم با یه داغ کف پام که دیگه دست کسی رو نگیرم و پا به پاش از چاله چوله هاش نپرم... چیکار می کنید با باور یه آدم که بعد شما دچار خودخواهی مزمن میشه...که از اونور می افته و حتی واسه خودشم غریبه میشه... من دیگه نیستم حتی اگه این روزا پشیمون باشی... قلم پام شکسته....دلم.... دستم.... چطوری میزنید که دل و دست و پا رو باهم می شکونید 🥀💔 -پریسا زابلی پور