eitaa logo
•[ وصـٰال ]•🌵
10.7هزار دنبال‌کننده
1.1هزار عکس
257 ویدیو
0 فایل
اینجا عشق می‌نویسد و ما همه شنونده ایم💙🌻 - شرایط تبلیغ؛← https://eitaa.com/joinchat/1630077199C6828ccc3ed بامـن بگۈ...(:.✨👇🏼 https://daigo.ir/secret/5391312462 اشتراک فقط با اسمِ چنل:)! @Kowsar_84
مشاهده در ایتا
دانلود
یه بار جوری دستاشو گرفته بودم که تک تک انگشتام لابه لای تک تک انگشتاش بود. هر انگشتم، سهم خودشو از دستاش داشت. اونموقع بود که فهمیدم عدالت چقدر میتونه شیرین باشه :)♥️ -حمید جدیدی
چی به سر آدمی میارید که همه جوره باهاتون پا به پاتون اومده...؟ دیروز توو اتوبوس از دیدن دختر و پسری که کنار هم نشسته بودن یاد خودم افتادم یاد اون روزا که حاضر بودم پای پیاده و با اتوبوس باهات تا ته دنیا بیام... تو دانشجو بودی من دبیرستانی... پول توجیبی من از پول تو جیبی تو بیشتر بود یادمه به بهونه های مختلف برات کادو میخریدم گوشی که مارک گوشی خودم باشه کتونی که مثل کتونی خودم باشه یادمه کافه ها و رستوران هارو از رو قیمت منوهاش انتخاب میکردم که تو بتونی صورت حساب رو پرداخت کنی که مردونگیت جلوی من خدشه دار نشه... ما چند سال کنار هم زندگی کردیم زیر یه سقف نه، اما توو یه شهر کنار هم قدم زدیم عاشقی کردیم...به هم قول دادیم... به هم اعتماد کردیم... می دونی چند سال از جوونی یه آدم یعنی چی...؟ کی هلت داد که درستو تموم کنی که فوق بخونی که دنبال کار بگردی...؟ کی قوت قلبت بود وقتی سرخورده از تمام این چالشا برمیگشتی...؟ حالا تو بزرگ شدی با فیش حقوقی میلیونی با دست بازتر برای انتخاب آدمایی رنگ و وارنگ تر، جذاب تر... من بزرگ شدم با یه داغ پشت دستم با یه داغ کف پام که دیگه دست کسی رو نگیرم و پا به پاش از چاله چوله هاش نپرم... چیکار می کنید با باور یه آدم که بعد شما دچار خودخواهی مزمن میشه...که از اونور می افته و حتی واسه خودشم غریبه میشه... من دیگه نیستم حتی اگه این روزا پشیمون باشی... قلم پام شکسته....دلم.... دستم.... چطوری میزنید که دل و دست و پا رو باهم می شکونید 🥀💔 -پریسا زابلی پور
•[ وصـٰال ]•🌵
چی به سر آدمی میارید که همه جوره باهاتون پا به پاتون اومده...؟ دیروز توو اتوبوس از دیدن دختر و پسری
آره طولانیه ولی گذاشتمش تا بگم تو رو به خدا بی معرفت و فراموشکار نباشین ... فراموشکاری یه نوع آدم کشیه...
🖇♥️ وقتی داشت میگفت: "برو آنجا که تو را منتظرند" فکر نکرد اگه هیچ جایی برای رفتن نداشته باشیم چی؟!
آزمودم دل خود را به هزاران شیوه هیچ چیزش به جُز از وصل تو ، خشنود نکرد ...✨💛 - مولانا
کسی حتما باید بمیره تا باقی ما برای زندگی ارزش بیشتری قائل بشیم ، این قانون همیشگیه ... 🎥 The Hours
هر کی که هستی یه دونه خوبش باش..😍
عشق اگه عشق باشه ، هیچوقت نمیذاره جیگر معشوق اینطوری بسوزه ، عشق اگه عشق باشه انقدر سیاه نیست ، مثل نسیم میمونه ... چطوری می‌تونی ادعا کنی عاشقی ؛ وقتی به جز مرگ‌ و ویرانی تمام لحظه‌های خوشحالی زندگیم چیزی باقی نذاشتی برام ؟! 🎥 شهرزاد
5.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دیگه این شب های من بدون تو بارونیه💔🙃
خیلی راحت است که آدم روز به همه چیز بی اعتنا باشد، اما شب همه چیز فرق می‌کند. -ارنست همینگوی