عشق اگه عشق باشه ، هیچوقت نمیذاره جیگر معشوق اینطوری بسوزه ، عشق اگه عشق باشه انقدر سیاه نیست ، مثل نسیم میمونه ...
چطوری میتونی ادعا کنی عاشقی ؛ وقتی به جز مرگ و ویرانی تمام لحظههای خوشحالی زندگیم چیزی باقی نذاشتی برام ؟!
🎥 شهرزاد
خیلی راحت است که
آدم روز به همه چیز بی اعتنا باشد،
اما شب همه چیز فرق میکند.
-ارنست همینگوی
زندگی موسیقی گنجشکهاست
زندگی باغ تماشای خداست ...
زندگی یعنی همین :
پروازها، صبحها، لبخندها، آوازها
☀️ صبح بخیر
شازده کوچولو از گل پرسید : آدما چرا تو رو نچیدن؟ من گلای زیادی دیدم که زیر دستو پا بودن !
گل جواب داد : من ارزش خاری که عاشقانه احاطم کرده رو میدونم
- آنتوان دوسنت اگزوپری
- شازده کوچولو
💭
طوری کنارت میمانم،
طوری برایت خاطره میسازم،
که حتی اگر بخواهی هم
نتوانی ترکم کنی...
آخر من فکر می کنم
هیچ رفتنی
حریف خاطره ها نمیشود!
-فرشته رضایی
شاید نمی توانم زندگیت را روشن کنم،
ولی اگر چشم هایت به تاریکی عادت کند؛
میببینی که من کنارت ایستاده ام...✨💛
-فرگل مشتاقی
"از شدتِ دلتنگی، از خواب پریدن"، با اختلاف جزوِ اذیتکنندهترین و غمناکترین بیدار شدنهاست.💔