سعدی همیشه به دقیقترین و کاملترین شکل ممکن حرف رو گفته و میگه
من چرا دل به تو دادم که دلم میشکنی
یا چه کردم که نگه باز به من مینکنی
دل و جانم به تو مشغول و نظر در چپ و راست
تا ندانند حریفان که تو منظور منی
دیگران چون بروند از نظر از دل بروند
تو چنان در دل من رفته که جان در بدنی..
@nosh_daroy_mannn
غروب جمعه، سرما، پاییز، همهی اینا سختن.
ولی وای از غروب جمعههای سرد پاییزی!🍁🎈
چه کسی میفهمد در دلم رازی هست ؟
می سپارم آن را
به خیالِ شب و تنهایی خود
#سهراب_سپهری
در این صبح تماشایی پاییز
دلت شاد و لبت از خنده لبریز
چراغ خانه ات همواره روشن
شب و روزت دل انگیز و دلاویز
صبح بخیر🌤🌈
@nosh_daroy_mannn
عجیب نیست یک کتاب بعد از چندین بار خواندهشدن چاقتر میشود؟ انگار چیزی لابهلای صفحهها جا میمانَد ؛ چیزهایی مثل ، احساسات ، افکار ، صداها ...📚💚
@nosh_daroy_mannn
دوستت دارم
شبیه به آن گنجشکِ کوچکی
که گم کرده باشد راه آشیانه اش...
و ضربانِ قلبش به بی نهایت می رسد
@nosh_daroy_mannn