درون مرا هیچکس نمیتواند ببیند،
حتی نزدیکترین کسانِ من،
تازه چه میتوانند بکنند ؟
در نهایت احساس همدردی.🕊
-محمود دولت آبادی
به نظرم بهترین توصیف از دلتنگی رو جمال ثریا گفته:
«دلتنگی اتفاق عجیبی است، گویی خواهی مرد اما نمیمیری».🥀
به حرفِ منِ عاشقانه نويس گوش كن
عشق عجيبه، نااُميد نشو
يه شبی كه فكر ميكنى آخراشه
همه چى خوب ميشه
الآن فقط بخواب...✨
-فرید صادرمی
- یه چیزایی هست که شاید هیچوقت نفهمین
+مثلا
- مثلا اینکه با یه حرکت کوچیک و ندونسته چقدر دل مادرتونو رنجوندید
واسه اونی که دوستش داری وقت بذار...
نذار به نبودنت عادت کنه
نذار روز ها و ساعت هایِ زیادی رو بدونِ شنیدنِ صدات سَر کنه...
امـروز نمیفهمی اما
یه روز میرسه که دلت هوایِ بودنشُ میکنه و دیگه جایی واسه بودنت تو لحظه هاش نیست
دیگه دلش برایِ حضورت پـر نمیکشه
دیگه یاد میگیره
چطور از دور دوستت داشته باشه
حقیقتش
بـود و نبــودت واسش فرقی نداره دیگه!
هر چقدر هم که بقیه باشن،
واسش وقت بذار
وقت کمه واسه با هم بودن...
-فاطمه صابری نیا
هر آدمی از کودکی باید یاد بگیرد که چطور وقتش را به تنهایی بگذراند ؛
این به این معنی نیست که باید تنها باشد ، بلکه نباید از تنهایی حوصلهاش سر برود ؛ چون افرادی که حوصلهشان از تنهایی سر میرود ، از لحاظ عزتنفس در خطر قرار دارند ...
- آندره تارکوفسکی