- یه چیزایی هست که شاید هیچوقت نفهمین
+مثلا
- مثلا اینکه با یه حرکت کوچیک و ندونسته چقدر دل مادرتونو رنجوندید
واسه اونی که دوستش داری وقت بذار...
نذار به نبودنت عادت کنه
نذار روز ها و ساعت هایِ زیادی رو بدونِ شنیدنِ صدات سَر کنه...
امـروز نمیفهمی اما
یه روز میرسه که دلت هوایِ بودنشُ میکنه و دیگه جایی واسه بودنت تو لحظه هاش نیست
دیگه دلش برایِ حضورت پـر نمیکشه
دیگه یاد میگیره
چطور از دور دوستت داشته باشه
حقیقتش
بـود و نبــودت واسش فرقی نداره دیگه!
هر چقدر هم که بقیه باشن،
واسش وقت بذار
وقت کمه واسه با هم بودن...
-فاطمه صابری نیا
هر آدمی از کودکی باید یاد بگیرد که چطور وقتش را به تنهایی بگذراند ؛
این به این معنی نیست که باید تنها باشد ، بلکه نباید از تنهایی حوصلهاش سر برود ؛ چون افرادی که حوصلهشان از تنهایی سر میرود ، از لحاظ عزتنفس در خطر قرار دارند ...
- آندره تارکوفسکی
خيال ميكنى نهنگها نمیدانند
آمدن به ساحل يعنى مرگ؟!
خيال ميكنى به عاقبتش فكرنكردم
گفتم «دوستت دارم»؟! ♥️🍃
-پوریا نبی پور
در من کوچه ایست
که با تو در آن نگشته ام
سفریست که با تو هنوز نرفته ام
روزها و شب هایی است که
با تو به سر نکرده ام و عاشقانه هایی
که با تو هنوز نگفته ام...❣
- زنده یاد افشین یداللهی
حالا نه اینکه باز بخواهم تو را ولی
آغشته ای به دیگری و در دلِ منی :)🌱
-مریم قهرمانلو