#توئیت 🖇♥️
#علیاکبر_یاغیتبار یه بیتی داره که میگه:
" ما که دل کندیم از او
دیگر چه فرقی میکند
با سگان زرد باشد
یا شغالان سیاه؟ "
به نظرم بعد از تموم شدن هر رابطهای
باید به این بیت توجه کنیم :)
•[ وصـٰال ]•🌵
اونجا که ابی میگه «کسی باید باشه باید که سر خستگیاتو به روی سینه بگیره، برای دلواپسیهات واسه سادگیت بمیره» همونجا..
💙روزی که گذشت زادروز آقای صدا بود؛ فرخنده باد.
کلمات خیلی حقیرتر از چیزی هستن که فکرش رو میکنی چون هنوز هیچ کلمهای وجود نداره که بتونه مردن از روی دلتنگی رو توصیف کنه 💔((:
راز بزرگ شكست ما از عشق در اين است
كه وقتى كسى را عاشقانه دوست داريم
در فريب خود مهارتى شگفتانگيز پيدا میکنيم و از ترس نداشتن و نبودنش، هر وعدهاى را مىپذيريم و هر گناهى را مىبخشيم. ✨
-بهرام حمیدیان
دیدهدریاکنموصبربهصحرافکنم(:💙
واندراینکاردلخویشبهدریافکنم 🌊
#دریاموجهااوجآرامش .. !🌱
.
شاید باورت نشود
گاهی
از شدت دلتنگی
راضی به هرچه بودن
میشوم بجز خودم!!
مثلاً همین امروز
آرزو می کردم
شاپرک گرفتار
در تار عنکبوت گوشه ی اتاقت باشم
همان قدر نزدیک
همان قدر بیچاره...❣
-هستی دارایى
#توئیت 🖇♥️
#اخوان_ثالث وقتی داشت میگفت:
"برو آنجا که تو را منتظرند"
فکر نکرد اگه هیچ جایی برای رفتن
نداشته باشیم چی؟!
2.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
الو ..
میشه گوشی رو بدین امام رضا🧡
#امام_رضا_علیه_السلام