.
شاید باورت نشود
گاهی
از شدت دلتنگی
راضی به هرچه بودن
میشوم بجز خودم!!
مثلاً همین امروز
آرزو می کردم
شاپرک گرفتار
در تار عنکبوت گوشه ی اتاقت باشم
همان قدر نزدیک
همان قدر بیچاره...❣
-هستی دارایى
#توئیت 🖇♥️
#اخوان_ثالث وقتی داشت میگفت:
"برو آنجا که تو را منتظرند"
فکر نکرد اگه هیچ جایی برای رفتن
نداشته باشیم چی؟!
2.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
الو ..
میشه گوشی رو بدین امام رضا🧡
#امام_رضا_علیه_السلام
«كُل الطُرق تؤدي إليك حتى تِلك التي
سَلكتها لنِسيانك»
همه راهها به تو ختم میشوند ؛
حتی آنها که برای از یاد بردنت طی کردهام !
- محمود درويش