دستهایت را روی چشمانم بگذار.
دستهایت را به من قرض میدهی؟
به قدر بستن چشمهایم...
جهان بیش از این
چیزی برای دیدن ندارد...☕️👁
- معصومه صابر
چقدر این جمله خوبه :
«حاصل عمرش فقط آنچه کرده بود، نبود.
آنچه از خود دریغ کرده بود هم بود.»
و ما چقدر به خودمون بدهکاریم :)🦋
‹إنَّ الذي
يُحبُّ لا يُفَكِّرُ..›
کسی که
عاشق میشود،
دیگر فکر نمیکند...! :)🌱
-نزار قبانی