چقدر این جمله خوبه :
«حاصل عمرش فقط آنچه کرده بود، نبود.
آنچه از خود دریغ کرده بود هم بود.»
و ما چقدر به خودمون بدهکاریم :)🦋
‹إنَّ الذي
يُحبُّ لا يُفَكِّرُ..›
کسی که
عاشق میشود،
دیگر فکر نمیکند...! :)🌱
-نزار قبانی
من خدا را در قمقمهی آب یافتهام،
در عطر یک گل، در خلوص برخی کتابها، و حتی نزد بیدینان؛
اما تقریباً هیچگاه وی را نزد آنانی که کارشان سخن گفتن ازاوست، نیافتهام…☘💚
-کریستین بوبن